160 cp بازی کالاف دیوتی موبایل 65,900 تومان
2400 cp بازی کالاف دیوتی موبایل 659,900 تومان
برند :

240 cp بازی کالاف دیوتی موبایل

(دیدگاه 2 کاربر)

98,900 تومان

ندای وظیفه: موبایل (به انگلیسی: Call of Duty: Mobile، کالاف دیوتی: موبایل) یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد. تا ژوئن ۲۰۲۰، این بازی بیش از ۲۵۰ میلیون دانلود داشته‌است. در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹، فقط ۲۴ ساعت پس از انتشار، ندای وظیفه: موبایل به ۲۰ میلیون بار بارگیری رسید و بیش از ۲ میلیون دلار درآمد حاصل از معاملات خود به‌دست‌آورد و بعد از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌های این بازی به ۱۰۰ میلیون رسید و درآمدش به بیش از ۱۷٫۷ میلیون دلار رسید و این بازی را به موفق‌ترین بازی موبایل در تاریخ تبدیل کرد.

خدمات حرفه ای به مشتریان:

حفاظت از خرید:

اشتراک گذاری :

ندای وظیفه: موبایل (به انگلیسی: Call of Duty: Mobile، کالاف دیوتی: موبایل) یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده‌است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد. تا ژوئن ۲۰۲۰، این بازی بیش از ۲۵۰ میلیون دانلود داشته‌است. در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۹، فقط ۲۴ ساعت پس از انتشار، ندای وظیفه: موبایل به ۲۰ میلیون بار بارگیری رسید و بیش از ۲ میلیون دلار درآمد حاصل از معاملات خود به‌دست‌آورد و بعد از گذشت یک هفته تعداد بارگذاری‌های این بازی به ۱۰۰ میلیون رسید و درآمدش به بیش از ۱۷٫۷ میلیون دلار رسید و این بازی را به موفق‌ترین بازی موبایل در تاریخ تبدیل کرد. بسیاری از منتقدین این بازی را از هر نظر (گرافیک، گیم‌پلی، سلاح‌ها، هیجان، ویژگی‌های خاص و غیره) از پابجی بهتر می‌دانند. گفته‌ها و شنیده‌های گیمرها و رکوردهای این بازی جاکی از این امر است. البته فیزیک بازی و فریم ریت پایین آن همواره مورد انتقاد بوده‌است. همیشه بین طرفداران پایجی و کالاف دیوتی موبایل بحث وجود دارد هر چند هر دو بازی سلیقه ای هستند اما در این اواخر مشاهده شده که پابجی کم‌کم در حال از دست دادن پلیرهای خود می‌باشد و بیشتر به سمت کالاف دیوتی موبایل روی می‌آورند. روز به روز به محبوبیت این بازی اضافه شده و با هر آپدیت بازی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. شخصیت‌هایی چون سوپ(Soap)، گوست(Ghost)، پرایس(Price) و… نیز در نسخهٔ موبایل بازی وجود دارند. در این نسخه سبک‌های مختلفی از جمله بازیکن در مقابل بازیکن (PVP)، انجام مأموریت و… طراحی شده که ساعت‌ها گیم پلی جذاب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. حالت زامبی در فصل(Season) ٣ حذف شده است ولی امکان بازگشت آن در فصل‌های های بعد وجود دارد. علت حذف ناتوانی در کسب رضایت کاربران بوده است.

برند

اکتیوژن, کالاف دیوتی

پلتفرم

Android, IOS

ریجن

گلوبال

ارزش در بازی

240 سکه cp

2 دیدگاه برای 240 cp بازی کالاف دیوتی موبایل

  1. معین عباسی

    اولین فروشگاه سیپی که میشناسم

  2. معین رضایی

    خرید سیپی با سرعت عالی ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر را به نظرات خود اضافه کنید.

اکتیویژن (به انگلیسی: Activision) شرکت آمریکایی ناشر بازی‌های رایانه‌ای است، که زیر نظر شرکت فرانسوی ویوندی کار می‌کند و در ۱ اکتبر ۱۹۷۹ تأسیس گردید.[۲] شرکت اکتیویژن، اولین شرکت مستقل، در زمینه پخش و تولید کنسول‌های بازی و بازی‌های رایانه‌ای است و نخستین محصول آن، بازی ویدئویی بود، که در سال ۱۹۸۰ در ایالات متحده برای کنسول‌های بازی آتاری ۲۶۰۰ عرضه گردید. این شرکت بازی آتاری ۲۶۰۰ را در سال ۱۹۸۱ عرضه بین‌المللی (بریتانیا) نمود.

این شرکت از بزرگترین شرکت‌های تولید و نشر بازی‌های رایانه‌ای دنیاست[۳] و بر پایه‌گزارش گروه ان‌پی‌دی، این شرکت بزرگترین ناشر بازی سال ۲۰۰۷ ایالات متحده آمریکا بود.[۴] این شرکت در سال ۲۰۰۱ کلیه حقوق ساخت فیلم مرد عنکبوتی را به شرکت کلمبیا پیکچرز واگذار کرد.

شرکت اکتیویژن در سال ۲۰۰۸ با ویوندی گیمز ادغام شد، تا شرکت اکتیویژن بلیزارد را تشکیل دهند. در حال حاضر اکتویژن، به‌عنوان شرکت تابعه کمپانی اکتیویژن بلیزارد، فعالیت می‌نماید و محیط شغلی برای ۲۳۲ هزار نفر ایجاد کرده و تنها ۹۲۰۰ کارمند دارد.

فرانچیز ندای وظیفه(call of duty) سود آورترین محصول این شرکت بوده استودیوهای اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، تری آرک (Treyarch) و ریون سافتور (Raven Software) روی نسخه‌های مختلف سری Call of Duty کار کرده‌اند. استودیوی دیگری نیز به نام High Moon به روند توسعه بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops Cold War کمک کرده بود. ندای وظیفه جنگ سرد نیز آخرین محصول این شرکت می‌باشد گفته می‌شود نسخه بعدی این سری call of duty:vanguard نام دارد
سبد خرید فروشگاه
ورود

یا

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
دسته بندی محصولات
دنبال کردن :

240 cp بازی کالاف دیوتی موبایل

98,900 تومان