برند :

گیفت کارت گوگل پلی 50 ریال برزیل–Google Play

اگر میخواهید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کنید، مناسبترین انتخاب خرید گیفت کارت گوگل پلی است.

به جای دردسر وارد کردن شماره کارت های مستر و یا ویزا و دردسر های وریفای شدن آنها بهتر است از این کارت کمک بگیرید.

گیفت کارت Google Play در مبالغ مختلفی ارائه میشود و با خرید آن تا سقف مبلغ آن میتوانید اپلیکیشن ها را از فروشگاه گوگل پلی Google Play Market بخرید یا از پرداخت های درون برنامه ای استفاده کنید.

به دلیل اینکه گیفت کارت گوگل پلی تاریخ انقضایی ندارند، بسیار گزینه ی مناسبی جهت هدیه به دوستان خود می باشند.

پس از خرید گیفت کارت پلی استور خود از این فروشگاه و دریافت کد، شما باید از این کد برای شارژ اکانت جیمیل یا گوگل پلی خود استفاده کنید.

خدمات حرفه ای به مشتریان:

حفاظت از خرید:

اشتراک گذاری :

راهنمای شارژ اکانت گوگل پلی:برای شارژ ‌حساب کاربری گوگل خود دو روش ‌مختلف پیش رو دارید. در این مطلب ابتدا به روش به‌روزرسانی توسط رایانه‌های شخصی ‌می‌پردازیم. نحوه شارژ کردن گیفت کارت به‌وسیله‌ی رایانه‌های شخصی:کاربر ابتدا باید برای خودش از طریق سایت گوگل حساب کاربری بسازد. سپس برای ورود به آدرس اینترنتی http:/play.google.com لازم است IP سیستم خود را به آدرسی واقع در ایالات متحده‌تغییر دهد. پس از ورود هم طبق تصویر زیر روی گزینه‌ی Redeem کلیک کند.کاربر باید برای تکمیل مراحل ورودش آدرس و کد پستی ایالات متحده را وارد کند. به دلیل این‌که کد پستی باید با IP کاربر هم‌خوانی داشته باشد، لازم است به سایت http://whatismyipaddress.com مراجعه و مراحل را طبق تصویر زیر، انجام دهد.در انتها هم پس از طی این مراحل کد سریال درج شده بر روی کارت را به‌منظور شارژ حساب کاربری خود وارد کرده و کلید Accept And Redeem را بزند.روش دوم‌ که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند شارژ به‌وسیله‌ی گوشی تلفن همراه است. به این ‌منظور ابتدا گوشی خود را در حالت پرواز (Flightmode) قرار دهید. در این روش هم مثل روش قبلی باید IP خود را به آدرسی واقع در ایالات متحده آمریکا تغییر داده،سپس به شماره تلفن خود پیامکی حاوی لینک http:/play.google.com ارسال کنید و بعد هم روی لینک ارسال شده کلیک کنید. اگر روی لینک کلیک کنید از شما پرسش می‌شود که کدام برنامه را برای باز کرن لینک انتخاب می‌کنید. در این‌جا باید از میان گزینه‌های موجود گوگل‌پلی را انتخاب کنید. بعد از طی این مراحل می‌توانید صفحه‌ای حاوی اطلاعات‌ جهت شارژ حساب کاربری خود مشاهده کنید. با وارد کردن سریال کارت در این صفحه حساب قبلی شما به‌راحتی شارژ و قابل استفاده می‌شود.

برند

گوگل

پلتفرم

Google Play

ریجن

برزیل

میزان ارزش

50 R$

مدت اعتبار

نامحدود

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیفت کارت گوگل پلی 50 ریال برزیل–Google Play”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر را به نظرات خود اضافه کنید.

گوگل پلی (به انگلیسی: Google Play) یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در آندوید و گوگل تی‌وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.
سبد خرید فروشگاه
ورود

یا

هنوز حسابی ندارید؟

ایجاد یک حساب کاربری
دسته بندی محصولات
دنبال کردن :

گیفت کارت گوگل پلی 50 ریال برزیل–Google Play